tirsdag 24. januar 2012

Pukka Refresh

Jeg elsker te! En god varm stor kopp med noe godt oppi får meg alltid til å smile.
Min favoritt akkurat nå om dagen er Pukka Refresh! Eller, den turkise som vi sier hjemme hos oss.
Dette er en ayurvedisk te med blanding av peppermynte, lakris, hibiskus, fennikel, roseblomst og koreanderfrø. Den er selvsagt 100% økologisk, og uten koffein.
Pukka Refresh hjelper på fordøyelsen, og lindrer følsom mage, noe som gjør den ypperlig etter et måltid.
At pukka i tillegg informerer om at refresh:  "Slukker ikke den indre ilden, men hjelper den til å brenne mer harmonisk" bidrar til at jeg liker den enda bedre.Og du, denne teen trenger ikke søtning :)


Du får Pukka Refresh hos helsekosten, og prisen varierer fra ca 49-59kr.
Du kan også få Pukka Refresh hos Iherb.com, prisen der er 6,26$, altså ca 37,5nok. Husk å ikke bestille for over 200kr for å unngå tollavgifter.

En varm helseklem fra
Herbolina

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å følge bloggen din! :)

    SvarSlett
  2. Oi, her har det visst dukket opp en ny blogg :) Det blir spennende å se hva du fyller den med.

    Te-tips er alltid velkomne :) Jeg ser at denne nok ikke er den jeg først hadde valgt ut fra hylla pga at peppermynte ikke er en av mine favorittingredienser i te, og heller ikke lakris. Kombinasjonen av ingredienser virker likevel spennende.

    SvarSlett
  3. Takk for det Helen og Anne!

    Jeg kommer nok til å blogge mer om te, da jeg heller velger te framfor brus, juice og andre ting. Prøver helst å drikke en kopp te om dagen, og velger da i hovedsak koffeinfrie teer.

    SvarSlett