tirsdag 24. januar 2012

Velkommen til Naturens Apotek

Hei, og velkommen hit til Naturens Apotek!
Her inne vil du finne informasjon og tips om alt som omhandler helse, fra kosthold, trening og aktiviteter, velvære, hus og hjem og barneprodukter.
Jeg har selv lang fartstid i helsekostbransjen, og har utdannelse som kostveileder, samt er sertifisert rawfood coach. Jeg har tatt mange kurs i supermat, rawfood, naturlig hudpleie, samt fra forskjellige leverandører i helsekostbransjen. Jeg har en drøm om å gå på urteskolen i Danmark, og håper jeg snart får gjennomført den drømmen.  Jeg brenner for å få ut informasjon om naturlig helse, og ikke minst det å veilede kundene til å ta sunnere valg i hverdagen. I vår verden i dag har det blitt for mye fokus på hurtigmat, sukkerholdige varer og ubasiske produkter. På samme tid vokser mengden personer med plager, sykdomer og tilstander. Jeg vet at jeg ikke kan hjelpe alle, men om bare en person hører på meg og bruker mine tips til å få det litt bedre er jeg kommet langt på vei selv!

Jeg ønsker å gjøre det så hjemmekoselig som mulig her, og inviterer deg som leser til å komme med gode tips, og ønsker at mange involverer seg. Dra fram godstolen, ta med tekoppen og bli aktiv her!
Om litt kommer det konkurranser, giveaways, og andre aktiviteter du som leser kan være med på.


Ha en riktig god vintertirsdag og husk å ta vare på deg selv!
En varm helseklem fra
Herbolina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar