torsdag 16. februar 2012

Jeg har vondt i alle muskler!

De siste dagene har vært forferdelig om man tenker på musklene mine! Det gjør vondt å løfte, det gjør vondt å gå, noen ganger gjør det også vondt å bare være her. Men, det er vondt på en god måte, at jeg kjenner at jeg blomstrer litt inni meg, på lik linje som våren. Jeg har altså begynt å trene igjen, og har trent fast nå siden mandag. Turen ute har utegått da jeg trenger tid om morgenen til å rydde huset, vaske klær etc, det er det enkelt og greit ikke tid til når jeg går på trening før jobb, jobber, ofte går på trening igjen etter jobb, har aktiviteter og møter etc etter det igjen. Jeg er utslitt når jeg kommer hjem, og da er det godt å sette seg ned en stund for å puste, før jeg legger meg. Men, i det hele har jeg en til to turer til treningssenteret hver dag, og trener jeg ikke på treningssenter på kvelden trener jeg hjemme etter at barna har lagt seg.

Men, jeg har også så god effekt av det! Etter bare fire dager nå kjenner jeg at energinivået i kroppen øker. Jeg vet ikke om det er tilfeldig, men jeg håper at det er pga treningen. Jeg har ikke fått kostholdet helt på plass enda, og eksprimenterer enda med å finne ut hvilke mattyper som gjør meg godt etter trening etc, og spesielt mtp at det må være enkelt siden jeg ikke har store kokkelerings muligheter på vei fra trening til jobb. Jeg skulle ønske vi hadde en smoothie bar her i nærheten, der jeg kan få tak i grønne smoothier med supermat i, det hadde gjort seg det.





En varm helseklem fra
Herbolina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar