torsdag 16. februar 2012

Vil du ha gratis veiledning i rawfood?

Jeg er utdannet rawfood livsstilsveileder og ønsker å bruke det til å veilede nettopp deg i å spise mer rawfood.

Jeg kan hjelpe og veilede når du skal:
* Legge om til 80-100% raw food
* Inkludere mer rawfood og supermat i hverdagen, om det så bare er et måltid om dagen
* Hvordan du kan få barn til å spise rå mat og supermat.
* Trene mens du spiser i hovedsak rått, vegansk eller supermat.

Grunnen til at det nå er gratis er at jeg må ha noen testpersoner for å prøve meg litt fram. Det eneste jeg ber om i retur er at du skriver en tilbakemelding om hvordan du likte opplegget, og at du godtar at jeg kan bruke dette i en eventuell markedsføring senere.
Veiledningen vil i hovedsak bli via mail meed bare deg og meg foreløpig, men etterhvert ønsker jeg også å arrangere kurs både i Bergen hvor jeg er fra og andre steder i landet etter ønske.

Ta kontakt via kommentar her, eller send meg en mail på: helsefranaturen@gmail.com

En varm helseklem fra
Herbolina

7 kommentarer:

  1. Så spennende! Men hvor bor du? Vil du kolde kurs eller en-til-en veiledning?

    SvarSlett
  2. Har oppdatert posten :) Det blir foreløpig en til en via mail. Etterhvert vil jeg vurdere mulighet til telefon veiledning, og jeg ønsker også å holde kurs, da både i Bergen og omegn, men også i andre steder i landet hvis det er aktuelt.

    SvarSlett
  3. Dette kan være interessant! Jeg er endelig i full gang med trening etter at energien har kommet tilbake igjen etter to runder på tjukka :) Trives egentlig ikke med å spise kjøtt i utgangspunktet, så jeg er med om du vil! Men jeg bor i Spania da. Mail meg gjerne: helsekoste.albir@gmail.com så kan vi ta det på mail.

    melissa*

    SvarSlett
  4. Jeg ammer min lille jente enda, og er nok derfor ikke helt klar for en detox. Men gi meg en måned eller to, så er jeg med! :) Jeg er på raw food i dag også, men ikke 100%.

    SvarSlett
  5. Hei Herbolina

    Jeg ville gjerne hatt et gratis kurs i Raw Food :)

    Skal nå 1. Mars starte på et tarmrensningsprogram av Robert Gray (Fra www.super-nature.no)
    Dette tarmrensningsprogrammet varer i ca 3 måneder. Har planer om å bli ca 70-80% Raw veganer etter endt kurs.

    Ble vegetarianer i Desember 2010 og begynte å spise mye supermat. Men utenom smoothie, så kan jeg ikke lage så mye mer.
    Går for tiden mye i ris og ferdig vegetar-burgere på Meny. Lite variert kosthold..

    Prøver også å holde meg unna meieriprodukter, sukker og gluten.

    Ville hatt stor glede av din veiledning. :)
    Send meg gjerne svar på mail: elinlarsson@live.no

    Mvh Elin

    SvarSlett
  6. Tusen takk for påmeldinger her! Jeg har nå sendt mail til de av dere som har meldt dere på.

    Frøken BitterSøt: Hvis du ønsker å være med, anbefaler jeg deg å melde deg på nå. Jeg hadde bare planer om å gjøre dette gratis til fem personer, for så å se etterpå hva behovet var etterhvert. Vi kan alltids prøve å gjøre det så lett som mulig, med en del fett og proteiner, slik at det ikke blir utrensende i den forstand. Det er opp til deg, men hvis du ønsker å prøve så send meg en mail snarest ;)

    SvarSlett
  7. Hei Herbolina. Sender deg en mail! :)

    SvarSlett